Un sambure de adevar intr’o poezie veche de acum 14 ani..cu sens spre realitate ,acum.. (noiembrie 1998 , Rodica Rapeanu)……VISCERALA

Viscerala

;Un sambure de adevar intr’o poezie veche de acum 14 ani..cu sens spre realitate ,acum.. (noiembrie 1998 , Rodica Rapeanu)……VISCERALA  Te vreau!..dar vremea mea imi spune/Ca nu mai pot purta pe umeri obositi/Povara de minciuni si asteptari nebune/Cand simturi ne soptesc c-am fi uniti…….SA cred c’ascunzi ceva imi este greu/Desi nelinisti viscerale ma cuprind/Cand simt oftatu-ti mai mereu

/Aevea ,orisiunde,orsicand….M’apasa lipsa de prezenta ta/Nemultumiri acum ma intristeaza/Aveam de gand sa spun la toate :DA!/Dar constiinta mea ,din nou .e treaza…..Sa fi fost vis nu-mi vine a crede/Ai aparut in prisma mea reala/Ori n’am orbit si simtul de „a vede”/Il am si acum cand camera e goala……S’apari,ma rog la D-zeu! /Desi s-a scurs de mult ,de miezul noptii/La catalog lipseste’un „PANACEU”/Ce ‘mi vindeca pe rand ,ranile vietii…Pe cand cu zgomot ,sperantele imi mor/Te vad dispus „actor de mari scenete”..S-o iei ” Da Capo al Fine” in amor/ Cu alte inimi,victime -vedete/Schimbat va fi poate decorul/In care TU”..nebunul saltimbanc/ Iti vei lasa, naivele, sa-ti poarte dorul/Ca pe’un blestem ca te-a’ntalnit ;La teatru ‘n cafenea sau parc…..Minune! !!… In asta noapte hidrargirul/Te-aduce iarasi langa mine/Si bei ! Sa-ti spuna insasi , hidromelul./Ca nu poti ” a trai” fara de mine.!!!……..Sunt chiar asa cum tu ma vezi./N-am alta frumusete/Sunt poate de neinteles/In schimb pastrez noblete..

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

