Esenta golurilor mele! – Rodica Rapeanu

Femeie frumoasa ,femeie adorata, ca o samanta a toamnei tarzii/ Te’ arati in valuri aurii , o roada coapta/sa te degust in taina noptilor pustii.///..Sa te adulmec de parfumul florii..de coaja pielii sa te rod..Sa ma amestec printre fapte.. iar fructului oprit sa-i devin rob..///Sa dezgolesc doar eu, de sub frunzarii/.Minunea , darul frunzisului carnal .Si sub sevrajul, esentelor tarii ,eu sa te chem si tu sa vii/// …….Frumoasa mea, ispita pacatului original!!!. Tu painea si tot tu, fi vinul gurii mele!!!! Ca mustul nurilor sa’l sorb,in calea daruirii ,spre alte cai lactee ..Sa te gasesc la fel.. si de-as fi orb”Femeia patimilor grele”..In toamna vietii vreau sa fii, Esenta golurilor mele…..Si ce!.. de’ nu mai suntem vii…..Si ce!..de-om fi doar doua stele.!!! .(.autor Rodica.Rapeanu…azi 3 novembrie..2012..)..

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

