Nebun PIERROT – Rodica Rapeanu

Nebun Pierrot ,sunt eu ,cel care simte

Și nu m-ascund după cuvinte…

Și spun ce simt ..și simt ce spun,mimând…

De aceea toți mă cred nebun.

Nebun Pierrot, sunt Iarna prin zăpezi

Când trist,mimez ca să mă vezi

Și sunt nebun că-n suflet, taina,

O țin , doar eu și haina.

Nebun Pierrot ,sunt Primăvara printre flori…

Când gânduri albe îmi trezesc fiori…

Și sunt nebun, că-n fiecare dimineața,

Eu mă trezesc nebun spre viață…

Nebun Pierrot sunt Vara,când caut spre zenit,

Iubiri de-o noapte ,ce mor la răsărit,

Și sunt nebun că-n fiecare seară…

Sunt doar Pierrot,un pierde-vară.

Nebun Pierrot, sunt toamna în decor,

Călcând pe frunze care mor…

Și -așa naiv în nopțile senine….

Nebun Pierrot curtez, doar ,,,CLEMENTINE”

Nebun Pierrot cu fața alba…

Pe lume atât de trist, vă las o jalba

Ca nebunia mea în  MIMA””…

Să stiți a o juca !…Cu stimă!!!

semnez:PIERROT, artist în Pantomima.

(.R.R…8/7/2012…percepții ,despre PIERROT)Imagine

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

