O,Mama !

 O,mama…. ce repede te-ai dus?!!!..In tot acest rastimp..un soare a apus…De dor ma’nec in plins, si-as vrea….Sa iti ofer mai mult, din tineretea mea….///O ,mama !…te caut,in al tarinei caus..SI scormonesc pamantul,il umezesc in plins..De tine vrand sa dau..Sa-ti amintesc:O,mama… cat de mult, eu te iubesc !…Si gura mea ,saruta,pamantul ce pe buze il adun..Si mi se pare mama, mai alb ca florile de prun…Pe-a tale brate vreau , capul sa mi-l pun .Si in genunchi iertare, sa-ti adun… Caci ai plecat ,ne-apucand sa-ti spun:MA IARTA ! …..O,iarta mama..copilul tau nebun!…Ti ajunge oare, mama ,vorba mea.?..Cand tanar(A) am iubit(o) doar pe ea(el)..De tine am uitat, fara sa stiu….Ca te -am pierdut maicuta..si acum e prea tarziu, ..sa te gasesc…. ?!!!!..O, cat as vrea! o,cat.?!~!!!..nu pot?!…nu pot,.din tarina adanca sa te scot.Arata-te!!!…in poala vreau sa-ti stau… respectul care’l meriti,eu ,TOT ,vreau sa ti-l dau…SA-mi dai la toate ,mama ,un raspuns?!!!….O,vorbe dulci !..,ce-au fost…si nu’s?!?…Acele vorbe mama, ce se’ ascundeau in ras…Cand tu de fapt,plingeai… si te’necai in plins. Copilei tale dragi sa nu-i arati ,sa nu.cumva sa-i spui, sa stie …Ce-i greul,mama… plinsul.,.umila saracie… Cu care mama tu ?!!!…,si’n somn mi te luptai…Sa poti ,sa ai,…sa-i dai, de unde nici nu aveai….Privesc atat de trist(a) a mea si’ a TA.. ultima poza …..Cum am crezut maicuta, ca duci o viata roza?!!!Cand boli nebanuite ,de tot, mi te-au rapus. Cum pot sa dau la toate ,MAICUTA ,un raspuns??????????…..Cu dragoste ‘nnodata copila ta , a plins….in plans de cuvinte si-n cuvinte de plans. (scrisa acum,. 6 aprilie 2012 ,mamei mele: MATILDA ZAHARIA …. Rodica Rapeanu,nascuta Zaharia…)…………………………………Imagine

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

