Colaj de „BUN RAMAS”..pentru CONSTANTA BUZEA………………………………………………………..

Azi fără tine…”Vara e muta”

” CA O GRESEALA IN CARE AM STAT”

”IN LOCUL UNDE NE VOM FI RETRAS”

prea mult la sfat.

Planse,’IUBIRI”în „CASA MARII”

în care ne lași,mult mai săraci

Vara sfărșește ,toamna doinește…

”CE PIERZI LIPSIND”,de-ai vrut sa taci ?!?

”LEAC PENTRU INGERI”mărete plangeri ,

sunt ai tăi pasi..

CAND CU SURASUL SEMANAI”

”ARBORII”…copacii gemeni,azi te retragi.

Si vrei sa-mi dai ,cu glasul mut,un “MAR DE LUT”

păstrat anume pentru cei dragi….

Un măr de tină ,să-l am la “CINA”

și-o” NUCA VERDE”de te-aș mai vede,

cum te-am știut.

”OGLINDA MEA FIIND DE CE NU-MI SEMENI”,mai deloc:

Femeie frumoasa,femeie desteaptă si fără de noroc …

”INCHIS IN LUMEA CELOR MARI”găsești pe marele tau DOMN.

și pleci

Surazătoare în chip de “CEARA”,ca să-l petreci…

Cine-o să scrie”PACATUL TRUFIEI, din marele om

Vrei sa visăm?

”SI POEZIA E UN SOMN”.

”COCON DE VIE”cand o să’nvie

”APE CU PLUTE”,căi neștiute

Lua-vom la pas..

”SA REZISTAM UMBRITI DE ACEEASI CARTE”într-un îndemn

Ne lași un semn,de bun- ramas.

”CAI în coșmarele cu mlaștini”

Cum o sa-i chem?.

”Naivul răsplătind pe cel ce minte”

”PE Judele de lut”ca luare aminte

Ai vrea să avem.!?!

”ACOLO UNDE CRED CA ESTI”…

TU DUCI O VIATA CA DE LOTUS”

Și te ridici la cer razand

să-i duci PAUNULUI” ,prinosul…

‘TRIPTIC’” tablou,rămas deschis

Ce te-ai semnat si tot ai scris

„CA UMBRA  NU_I  SUNT DOAR LUMINI SI RAMURI”….

iar restul, este vis..

Ridică-se, dar azi, mărețe flamuri

„CITERA” ce mi- te-ai stins !!

 31 august..vineri..2012… 

Imagine

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

