Romanța unei Roze autor – Rodica Rapeanu

Romanța unei Roze 

Te-am ridicat la cer ,să nu te scuturi

Să nu te-atingă praful de pe ă’st pământ,

cu ochiul liber să mă bucuri,

În nopți de veghe să te aud cântând :

„Romanța unei roze scuturându-se”

Iar eu să sorb petala ta ,

tors de fecioară ,cu carnea roșie de catifea…

Și cu parfumul tău,a miez de vară,

să m’amețesti la drum de seară ,

și beat să fiu de tine tot aș vrea

Să te adun și să te agăț la piept,

acolo unde inima..

Tresaltă când aude cum foșnește

și freamată ,petala ta…

Dar adunându-te,m-am ințepat,

în mâna ce te-a ridicat…

Din roua sangelui, prelins,

pe buze sarea dorinței am gustat .

Dar am atins un vis.!!!

mai apoi, mi s’a ‘necat în suflet,

odată cu amarul neâmplinitului oftat.

Știind că tu m’auzi….tot fredonând …

înspre vazduh ,’năltându-te:

Is fericit Iubire !!!

că știm cânta..împreună…

„Romanța unei Roze,scuturându-se”….R,R..2/10/2012…..

Imagine

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

