..Tu ,floarea tineretii mele! Rodica Rapeanu

 

‎(Tie dragule, care intelegi !!!).Rodica Rapeanu..20/09/2012..Mi-e sufletul pustiu.!……………………,.Mi-e sufletul pustiu si sangele venin./Ca-n ceas tarziu mi-te-am visat copila/..Departe esti si pentru mine-i chin/Ca nu-s acum cu tine …Cat ti-e de bine?……………………………………………………………………………….Mi-e sangele venin si sufletul pustiu?La pieptu-mi

,vreau acum sa mi te am/Cu tine-n gand adorm intr-un tarziu.Tu mugur de pe-al vietii mele ram!..Ce-o fi cu tine?………………………………………………………………………………..La pieptu-mi vreau acum sa mi te am..Si plang de grija ce ti-o port..De dorul zilelor cand stam../Si-ti depanam „FIRE DE TORT”…Mi-e dor copila!……………………………………………………………………………..Cu tine’n gand ,adorm intr-un tarziu/As da orice sa fi iar langa mine/Desi sunt viu..in jur, nimic nu pare viu/Cand gandul meu e numai pentru tine……..As vrea sa fii
cu mine.!……………………………………………………………………………..Tu !..mugur de pe-al vietii mele ram…Tu !..”Floarea Tineretii Mele”In gand ,doara pe tine ,mi te am./Si-n rest,doar vremuri grele…………{.Cu respect.R.R(fiicei tale)}
Imagine

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

