A înnebunit salcâmul ! -Rodica Rapeanu

A înnebunit salcâmul,

De miresme și de flor’ 

L-a bătut aseară vântul,

Aducându-mi al  său  dor

Și mireasma îmbătătoare

Scuturată’n pat ‘mi-adoarme..

Și plăceri mistuitoare,

Strigă-n ‘nebunita-mi carne.

” Simte-le doar sărutarea!

Ce -o ascund prin așternuturi..

Gura galbenă-mi deschisa,

Te’nvăluie’n săruturi.

Limba mea, culegând miere  

Se tot  plimbă’ncet încinsă

Și de drag și atata vrere

Tu suspini!..Te vreau, pătrunsă!

” Câte nopți visezi salcâme!?!

Cu-al tău lujer în putere,

Furând somn la Cosânzene!?…

Să te-apleci pe d’albe  trupuri ,

Tu ești hoț !?  Nu dai răspunsuri ?

Vrei Clepsidra de femeie!?

Luat de vânt, spre alte zboruri,

Peste trup de DUMNEZEIE

Vrei doar floarea să ți-o scuturi !!!

 

 

 

 

 

Lasă un comentariu

Decembrie 8, 2012 · 3:51 pm

Lasă un răspuns

