Astazi ,doamne’i ziua lui! – Rodica Rapeanu

Fotografie0002Astazi ,doamne-i ziua lui..Si vreau slava-n jur sa-i pui! Sa cobori din mirul tau,Peste copilasul meu . Sa mi-l tii,doamne-n picioare..si sa mi-l cresti Doamne, mare!De credinta sa ne fie..Sa ne -aduca bucurie! Mie in zilele mele ,Tie ,Doamne, sus in stele,Pasii lui sa se indrepte,Numai catre cele drepte.Sa-ti fie de folosinta..Sa creasca drept in credinta.Printre ingeri ,printre sfinti,Printre oamenii cuminti.Sa-i lasi slava ta, pe frunte, Relele sa mi le-nfrunte .Sa lasi ingerii sa cada,Pe-a lui aura sa sada.Si puternic sa imi fie!Sanatos sa ti-l dau tie. Si cat mi-l ti pe pamant ,Sa mi-l faci om de cuvant .Sa cunoasca al lumii rost ,Sa le duca sanatos. Viata lui sa dainuiasca.Cat ti-e pronia cereasca ,Ca-l iubesc atat de mult ,C-as lua zile cu-mprumut.De-i simt inima cum bate,Moarta sunt pe jumatate!!!.,Si in brate de mi-l tin,uit Doamne, de orice chin.De-l aud ca-mi zice – mama! ..Nici de moarte nu mi-e teama.Caci copilu-i legamant, Intre pantec si pamant,Si-i din zamislirea mea,Dup”asemanarea TA!!!… ( scrisa si dedicata azi ,fiului meu . Mario Alexandru de ziua lui. Cu netarmurita dragoste mama.) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=301285823319300&set=t.100003222086803&type=3&theater

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

