Mai lasă-l să iubească!

O iartă-l doamne, c-a iubit prea mult!!!

Iubirea ,ce-l învăluia în must de ceară.

Doar eu îmi sunt de vina,

Eu mi-l strigam gemând ,

Tot eu, îi sângeram ,iubiri

Pe brațe -n orice seară …

 

 

Dar n’a uitat de glasul tău,

Și-a asumat păcatul, drept povară,

O iartă-l D-zeul meu !

Mai lasă-l să iubească …

Și-n astă, primăvara!

 

 

Căci mă iubea nebun ,

Așa cum vreau și eu..

Dupa îndemnu-mi și  cu simțul său..

Dar nu te teme,el va fi mereu:

Bărbatul meu …Copilul tău…

 

 

Și n-a uitat nicicând, îndemnul de iubire.

Dar crede-l ,zau.! -Nu e ateu.

El noaptea rătacea,răpus de nălucire.

S-avem …și eu …și el  – un singur D-zeu.

 

 

Când ochii-i ard în cap precum o pară

De singur ce-i ,aleargă către mine

O, iartă-l ,dumnezeul meu !

Doar ști  și simți..că ziua ,ne întoarcem către tine.

 

 

Te venerăm ; și el… și eu

Dar lasă-l să iubească și la vară!

Dă_i dacă vrei ,puterea ta cerească ,

Și nu mai semăna în mintea lui durere

Dezleagă-l la iubirea trupului ,firească,

Și lasă-l să mai guste din plăcere.

Te rog ,destinul nu -i întoarnă 

Când gândul lui nebun ,nu poate sta cuminte,

Mai lasă-l să iubească și la toamnă!

 

 

Și iartă-l , de mai  poartă ,parfumul meu  în palmă..

Și gustul meu pe buze de-l  mai simte...

Hai ,calcă-ți ,pe – a ta inimă  ‘ntr-o doară!

Și nu-l mai   dojeni ,și lasă-l să trăiască!

Și nu lăsa ca visul să ne moară,

 Mai lasă-l și la iarnă să iubească!….

 

 

De simte coapsa  fină’n așternuturi.

Lasă-i speranța vie-n buturi

Și de-a  greșit când a împărțit săruturi..

Credința ne-o păstrăm în dedesupturi.

Și-atunci!?! Mai lasă-l,de mă vrea în orice seară…

Că s-a născut bărbat ,nu parte femeiască ,

Și n’a lasat iubirea să mă doară

Menit, femeia s-o citească

Hai, lasă-l, mai tot timpul s-o iubească !!!

 

 

Și -l vreau  !  Și zău, nu mi-e rușine !

Ba chiar ,de-ar fi să mor,

Mai lasă- mi-l și mâine.,

Să-l simt nebun de dor…

Ne iartă, D-zeul meu !  

Că toate’s de la tine…

 

 

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

