O,stelelor! – autor Rodica,Rapeanu

O ,stelelor! Cu-a voastra strălucire

Mi-ați strecurat lumină-n așternuturi

Și- ați desenat  în veșnica-mi simțire

Prin licărirea voastră – o harta cu  săruturi

Si din aprinsa hârjoneala,

M-ați presărat cu praf de dor

Să cad cu noaptea la-nvoială

Să cred în vise  ce nu mor

Și-am resimțit pentru a mia oară

În roșul inimii, același vechi fior

Și-n pântece ,verzi fluturi care zboară

Sărbătorind, nuntite suflete-n amor

O! Dar mă-nchin vasală  vouă…

Și rogu-vă pe rând ,stea dupa stea

De-o fi senin, cu dragoste să-mi plouă

Să-mi șadă ….dorul ud, la coasta mea

stele-n gând

Lasă un comentariu

Ianuarie 12, 2013 · 11:17 pm

Lasă un răspuns

