Trezește-te Emine! – autor R.R

Ești singur printre genii
“Și bate miezul nopții”
Și triști sunt “Epigonii”
De ironia sorții,
Trezește-te Emine!
E ziua ta de glorii …
Iar versul tau prin mine
E țipăt de prigorii..
Prin nopți tacute “
“S-a dus amorul”
Și gânduri nebăute
Stătute, duce dorul
“Dorința” mea ,sihastră
“Din valurile vremii “
Pe lâng-o,”Floare albastră “
Mai speră,acătării
“Cănd însuși glasul”
Te strigă prin pustii
Mă-ntrebi “Ce e amorul “?
Te întrebi :”De ce nu-mi vii”?
“Și dacă de cu ziuă”
“La tine mă gândesc”
Îmi pun inima-n piuă
Și ce ?..De te iubesc !
“De ce în al meu suflet”
“Departe sunt de tine”
Nu vezi că-n al tău umblet
Ți-e gândul doar la mine?
“De-or trece anii”
“Mai am un singur dor”
Prin visele stranii
Cu tine vreau să mor
O ! ” Lasă-ți lumea “, bună…
“Iar când voi  fi pământ”
Să zacem împreună
Într-unul mormânt.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

