Caut un umăr, femeie să plâng ! autor Rodica Râpeanu

Caut un umăr, femeie, ca să plâng

Să-mi spovedesc o patimă… ori toate

De neiubirile care mă dor, mă frâng

Și despre pașii goi, pierduți în noapte.

 

De  inima  ce-mi este, de acuma, cord

Ce încă din iubire, pentru tine, bate

Pentru același adâncit și strâmt fiord

Săpat în voi, femei adevărate.

 

Caut un umăr, femeie, ca să plâng,

Să mă descarc de atâta neîmplinire

Să gust, să mușc, apoi să strâng

Zale din carne, în lanțuri de iubire.

 

Caut un umăr, femeie, ca să plâng,

Rotund și alb, să-l gust pe nesimțite,

Să-ți  fiu vasal, să te iubesc cu sârg,

Să te culeg a mea, din rare casmofite.

 

Caut un umăr, femeie, ca să plâng,

Să te iubesc cu-a mea pură simțire

Și de plecăm de aici cu pasul stâng

Să mă păstrezi al tău, în nemurire.

Spate de femeie

Lasă un comentariu

Ianuarie 27, 2013 · 5:54 pm

Lasă un răspuns

