Nu pot iubi ! autor – Rodica Râpeanu

Un gând turbat îmi joacă feste

turbat și fără legământ

de sus chiar forțele celeste

mă joacă pe pământ

Nu pot iubi, o știu prea bine

Iubirea e un lucru sfânt

și ape tulburi curg prin vine

nici leac nu am și nici descânt

Ce-am simulat  oare o viață

 strângând la pieptu-mi  un bărbat

când totul e cusut cu ață

chilim cu dus – întors,  prea încurcat

Să strângi în brațe răzbunarea

 să-i dai valoare, să-i răspunzi

 ecoului să-i legi strigarea

rușinea sub pământ să ți-o ascunzi

Am judecat prea mult legea iubirii

și am trădat bărbatul  pentru a mia oară

cerând la toți , peste puterea firii

 Falsa iubire,  balsam de apă chioară.

 

De sus

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

