De ce tresari ?

Imagine 

În  fiecare zi… vegheam la ceasul nopții

Să mă înalți, din lumea mea firească…

Să-mi spui cănd lumea-ntoarce, cearșaful dimineții 

Că mă iubești !… Dar alta vrea să-mi-te năucească!

Preadragul meu  cucernic… cu brațele de mur

Mâ-ntorc la tine…  cu râsu-mi șăgalnic

M-aș așeza în poale,  cu drag… să te-nconjur…

Dar alta-ți stă  pe brațe,  ținându-te năvalnic,

Stând  lată, dinadins,  să mă sfideze  amarnic

Dar dacă aș fi  eu la-ndemână? Îți-Jur!

Că m-ai  mânca cu pofta   unui praznic

 Și știi ce lesne mi-este,  ca inima să-ți  fur…

Doar timpul și distanța mi te ascunde groaznic,

Și  pentru toate astea… te uită cum îndur!!!

 Ce-ar trebui Iubire…  iubirea să nu-mi spună?

Când  palma-ți tremurândă  îți e cu mine-n gând…

Și port atâta jale, chiar luna vrea s-apună

Și pătura de stele, se-ntunecă plângând,

Iar tu ești trist, ca mine și ca ele,  vrând-nevrând

 De ce nu simți, nicicând, ca inima-mi, zăcândă?

De ce nicicum, cu gându-mi, nu gândești?

De ce?  Ce vină port? – că-ți simt gura flămândă,

Și-ți sunt măsură…  în tainele-ți  firești !!!

Și ție de-ți sunt dragă? … știindu-mă plăpândă,

Strivind ce-am fost?!  Tu astfel mă iubești?

De ce cănd ești al vieții mele rost,  nimicul mă afundă

Iubindu-mă,  nu-ți sunt… iubindu-te,  nu-mi ești !!!

Ce goală ți-e ființa, fără mireasa nopții! Spre ironia sorții,

 Cănd sunt nu mă găsești . Ai plănge! Nu-ndrăznești!

De ce tresari ? Te tulbur!… Și simți fiorul gheții  ?     

Noi n-avem –  noapte bună !  Nici timp – pentru povești!   

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

