Safir!

Ce zici?

Unul! –  Și este-n de-ajunsu,

Apoi inimii pătrunsu,

 Va ști ea, să te iubească,

Chipul să îmi înflorească   

Că în mine port fântâni

Ce așteaptă din țâțâni:

 Doar să mă săruți iubite!

Să te scurgi ca roua serii,  

Prin licorile plăcerii

Primăvara să țâșnească:

 Timpul să înțepenească,

Iarna muta si fiastră

O să crape la fereastră :

Vreau să mă săruti iubite!

Că de când îmi stau claustră,

Mi-a șoptit muza-ți augustă,

 Că nu-i vânt cum e Zefirul

Și bărbat cum e Safirul!!!

Ce spui? – Cu câte sărutări iubite,

Vei fi stăpânul celor sfinte?

ce spui? cu câte sărutări,
iubito,
aş putea să opresc, timpul?

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

