A înnebunit salcâmul! autor – Rodica Rapeanu

Imagine
A înnebunit salcâmul
De miresme și de flor’ 
L-a bătut aseară vântul,
Aducându-mi al său dor
Și mireasma îmbătătoare
Scuturată’n pat ‘mi-adoarme…
Și plăceri mistuitoare,
Strigă-n ‘nebunita-mi carne.
” Simte-le doar sărutarea!
Ce-o ascund prin așternuturi…
Gura galbenă-mi deschisă,
Te învăluie’n săruturi.
Limba mea, culegând miere 
Se tot plimbă’ncet încinsă
Și de drag și atata vrere…
Tu suspini?Te vreau, pătrunsă!
” Câte nopți visezi salcâme?!
Cu-al tău lujer în putere, 
Furând somn la Cosânzene
Să te-apleci pe d’albe trupuri .
Tu ești hoț !? Nu dai răspunsuri ?
Vrei Clepsidra de femeie…
Luat de vânt, spre alte zboruri,
Peste nud de DUMNEZEIE
Vrei doar floarea să ți-o scuturi !!!

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

