Avem aceleași fapte de plătit versuri: Rodica Râpeanu

Imagine

Același Dumnezeu ne cheamă
Vei fi și tu acolo dragul meu 
Eu stiu că voi rămâne, întâia, Doamnă
In cer și pe pâmânt sunt la cheremul tău

Coboară-te de mă-nconjoară
Te minți că nu mai simți nimic
Nu vezi că pielea se-nfioară
De mine ți-este poftă, vreau să zic

Și de auzi gemând prin stinsă șoaptă
O inimă pe jar încinsă făr’ de foc
E semn c-a ta dorință-i coaptă
Și nu e timp să bați pasul pe loc 

Eu râd, mă joc și rămășag cu luna
Am pus să fac, întruna, pe nebuna
M-amuză vanitatea ta bărbate
Ești prea credul și prea le crezi pe toate

Când eu ti-am dus umilă dorul
Când tu pe pofte m-ai iubit
In cer la Dumnezeu, Iubire
Avem aceleași fapte de plătit

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

