De ce visez nebun la tine… autor-Rodica Râpeanu

397925_386633041451244_344658748_n

De ce visez nebun la tine 
Și-n raiul tău vreau să găsesc
Odihna viselor nebune
De-mi dai răgaz să te iubesc
#
Din stele să-mpletesc lungi funii
Să mă cobor și să-ți fiu hoț
Iar mâna mea-n lumina lunii 
Să fure-a ta, floare de colț
#
Înfășurat sub poala rochii
Să fiu pierdut prin munții tăi
Cât te colind să-ți privesc ochii 
Când gura mea-ți sărută văi
#
Să te despic apoi de floare,
Prins în polen să mă-ndulcesc 
De atâta dor și nerăbdare
Prin nurii dulci să-ți rătăcesc

Și amețit de a ta licoare
La cerul tău să mă închin
Si-n ruga mea înălțătoare
Să mă îngropi în trup divin

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

