Eu m-am jucat… tu ai pierdut! autor-Rodica Rapeanu

Imagine

Ce-mi este viața fără tine… 
De mă măsori după cuvânt?
Tu spune-mi să-nțeleg mai bine:
Crezi c-am pierdut ce n-am avut? 

Întoarce-te prin jocul de cuvinte!
Eu asta-m vrut de la început..
Și-am așezat hilarul dinainte
Necunoscutul să-mi șadă cunoscut 

Sub dăruiri si alte simtăminte 
In șagă am priceput ce vrei.. 
Dar tu preaplin de-nvătăminte 
Mi-te-ai pierdut în șirul de holtei 

Dar asta-i soarta femeii pe pământ…
Zămbind ti-o spun: Nu sunt, o oarecare! 
Să dai de aur? – Tu sapă… în adânc! 
Chiar dacă-s piatră … de-ncercare.

Eu m-am jucat… tu, ai ce-ai vrut?
Te pierzi prin turma de feline…
Dar ce-ai avut și ce-ai pierdut?!?
În rest: Să ne-auzim… de bine!

 —

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

