Femeie! Autor -Rodica Râpeanu!

Imagine
Femeie! Autor -Rodica Râpeanu! 

Femeia mea, şi talpa ţi-este sfântă…
Acuma, spune-mi, ce-ţi doreşti? Cuvântă!
De-s viu, sau mort, de nu te-aş şti, tot una!
Culegător de stele sunt, cu mâna 

In gara vieții și de-aș muri te aștept
Să te așez în buzunarul de la piept!
Sunt blestemat, dar și blestemul are
In viața mea, o dulce Binecuvântare !

Îți sunt vasal și voia ta-i poruncă
Variantă:(când nurii tăi mă-ncurcă)
Iar pulsul meu nu scade, ci doar urcă
Cărări și sens, lumină și culoare
Sunt fluture, ești curcubeu ești floare

Când sângele în matca mea se umflă 
De veghe-ți stau, doar gura te frământă 
Căci te iubesc prea mult, Femeie… 
In rai sau iad, te vreau ca Dumnezeie!

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

