Mi-ai scris doar două rânduri… versuri-Rodica Râpeanu


Imagine
Mi-ai scris doar două rânduri 
Eu nu ți-am fost “acasă” ?!?
Și-n atârnate gânduri
Doar doruri te-apasă.
Mă minti și mă îndrugi 
Că îti sunt dragă, toată
Tâlhar ce ești, îmi fugi?
Doar seara îmi dai roată!
Privirea ți-e șireată
Și-mi pică peste sâni
Iar bumbii mei se ceartă
În ochii tăi nebuni!
Eu te iubesc, ființă !!!
Tu mi-ai deschis pe palmă
Cu buna mea credință
Stins, lotus din aramă
Și i-ai sorbit licoarea
Purtându-mă în tine
Nu preget înserarea,
Te scutur de stamine
Îți sparg fiori sub piele..
Și fluturii de-acum
În dans, lubric de iele
Te ademenesc din drum
*
Ți-s cerul și pământul
Cu mâna mă amesteci,
Puterea ți-e cuvântul
Prin care mă domestici.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

