Mi-s gândurile păsări! autor-Rodica Rapeanu

 
Imagine
Mi-s gândurile păsări! autor-Rodica Rapeanu

Mi-s gândurile păsări, 
le-oi lăsa să zboare…
să mi te-mpresoare,
și să te măsoare
de sus până jos
nici tu mai prejos

Un gând peste tine
gemând peste mine
de-ar fi să-l ascult…
n-aș avea veșmânt
de-ar fi să te văd
ar ieșii, prăpăd…

Cum mă înfășori
după subsuori
cum coapsa te strigă, 
buza-ți să te frigă
cum apoi te-ndeamnă
dulce, peste rană 
să îmi guști făptura
să-mi afli măsura 
să simți că-ți frământ
gura de-un cuvânt

Pe unde te-ating
să te ia cu frig
ca niște prigorii,
în bataia serii,
de sus pâna jos…
ne-om iubi frumos
flămânziti de dor,
ne-om iubi de zor…
*
Și mă las visării…
doar sub fundul mării!
*
Vezi tu mă, Iubite,
mi-e teamă de mor,
că sunt cam prostuță 
și nu știu să zbor !!!

 — 

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

