To be or not to be! autor- Rodica Râpeanu (replică Valentin Irimia – În ochii tăi mă văd pe mine!)

Imagine

To be or not to be! autor- Rodica Râpeanu (replică Valentin Irimia – În ochii tăi mă văd pe mine!)

Tangoul tău mă năucește
Plutind copacii-n verde au pleznit,
Oboiul tău nu tânguie, iubește…
În noi se-mparte acum întregul infinit

Din apa vie azi primești botezul
M-am descâlcit iubire, – vii?
Sunt tot o orfelină, rostindu-ți crezul:
„To be, or not to be”!

Sub cântul rugilor ating… Înaltul
Și-mi urlă frământarea-n, foi
Orchestra-nțepenită așteaptă saltul
Auzi, Aida! Verdi s-a gândit la noi !!!

Când alfa si omega te-adastă
In casta lor elogii de primire
Rup lacăte să-ti fiu sub coastă
Femeia vrută întru nemurire!

……………………………………………………………..

În ochii tăi mă văd pe mine autor – Valentin Irimia

Să măzgălim tangouri pe zăpadă
În tânguiri gângave de oboi,
Copacii fară trunchi plutesc pe strada
Şi se-odihnesc pe omoplaţi la noi.

Botezul stins în roua necăzută
Ca un orfan ce-şi caută părinţi
E-această aşteptare oarbă, mută
Când descâlcită uiţi să mă mai minţi.

Însămânţate rugi în grai de flaut
Tresaltă obeliscuri din noroi,
Te scotocesc, pe mine să mă caut
Iau infinitul şi-l împart la… doi

Cu lacătele spânzurând de pleoape
Adulmec lacom irişii tăi caşti,
Te-ndepărtez ca să te simt aproape
Căci te cunosc de pâna să te naşti.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

