Te-ai străduit omule să mă uiți!?!… autor Rodica Rapeanu!

Imagine

Te-ai străduit omule să mă uiți!?!… autor Rodica Rapeanu!

Te-ai străduit omule să mă uiți!?! 
N-ai să reușești! Nu uita:
Ți-am închis nasturii sufletului .
Dorința ta de mine, alunecă în tine: 
Pe aripă de vis…
Pe străfulgerare de gând…
Sunt lacrimă scursă, 
Șoaptă sugrumată, 
Carne neatinsă! Fi-voi:
Aripa ta…
În tăcerea ta, în zborul tău
Sub ochiul tău inchis,
Rămân dar: 
Zbatere de dor, 
Plâns de neputință, ecou de speranță, scânteiere de viață! 
Cuprinde-mă! – și te vei simți întreg !

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

