Privește-ți bărbate copacul ! autor –Rodica Râpeanu

Privește-ți bărbate copacul ! autor –Rodica Râpeanu

Privește-ți bărbate copacul 

Ce rădăcini adânci ți-ai înfipt în numele meu !?! 
Te doare trunchiul? Să nu plângi! 
Pe mine mă doare, crescutul arborelui tău…
Te legeni ?Te-apleci!
E vântul ce geme-n chemare, și-mi despică lutul.. 
Foșnești de iubire? Foșnești !
Te uită cum de frunză, verde, îmi râde pământul! 
Mă iubesti? Uite, crești!
Și simt că ți-a-ncolțit în trupul meu sămânța!
-Bărbate! E rodul tău!
Noul copac ce-a răsărit, când ți-am hrănit credința!
*
 ImagineTu taci! Mă petreci? 
Pe mine mă doare, crescutul… din nou!
Și iubirea! Și plânsul! Și legănatul! 
Ce-ți pasă?! Te răsucești în pântec – OMULE NOU!

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

