Fost-am pelerini! autor-Rodica Rapeanu

 

Fost-am pelerini! 

autor-Rodica Rapeanu

în Iunie 24, 2013 la 7:00pm

Sfârșit de-nceput… 
cin’ te-a cunoscut ?!? 
Dărâmate cruci, 
Fost-ai… dar atunci!!!

Zace osul gol..
putred sub un țol
Cel ce-a fost „Ion”
Astăzi, doar un zvon!

Viu?! A fost odată ….
mort, la altă dată !
Azi, mâine, e ieri 
Toate îs… și pier.

Scrijelit de-o șchioapă
Nume peste groapă! 
omule sub piatră 
dormi în altă vatră…

Pe alei doar spini
răsfirate vini,
Adânci rădăcini,
fost-am pelerini !

Putrezite porți,
om bun tras la sorți 
Tu râzi și petrece… 
nu trăiești cât zece !!!

Zi-mi frunză de nuc 
unde să mă duc?
Unde să m-ascund 
de al morții rând?!!

 

 Imagine

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

