Geambaș fără omenie, autor Rodica Râpeanu

 

Gândul meu, șoldan albastru…

L-am pierdut prin astă lume,

Supărat, retras, sihastru

Tot  îl caut prin cutume

 

De știam ce e cabala…

Samsar,  fără omenie,

Chinga, biciul  și zăbala

Ți le-aș fi  pus  astăzi  ție

 

 De aflam mai bine steaua,

Mânzului din gândul meu,

Aș fi pus din fașă șaua

Să-l strunesc, cum știu doar eu.

 

Geambaș, nu stau  în buestru…

Îmi vreau gândul fără gurme!

Plin de spiritul măestru,

Cal  nebun, noaten în spume.

 

Lasă-ți  fuga printre gânduri

Că tot o hrănești cu iască

Ca, pe-ascunsa, printre rânduri

Juncul meu plăceri să pască”

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

