Pădure, pădure, verde… autorRodica Râpeanu – pentru Ofelia Florica Haranguș)

Pădure, pădure, verde…
autorRodica Râpeanu – pentru Ofelia Florica Haranguș)

Pădure, pădure verde 
Ia-mi cântecul de  mi-l pierde
Prin frunziș și dealuri multe
Unde doar vântul pătrunde
*
Și tu mierlă cântătoare 
Să mi-l duci din zare–n zare
Și să-i lași pasăre-n zbor 
Cântecul meu prins de dor
*
Să mi-audă glasul dulce
Somnul să nu mi-l apuce
Să umble prin nopți cu lună 
Pe unde cântu-mi răsună! 
*
Pe cărări adânci din codru’
S-aud cum mă plânge doru’
C-așa-i lăsat pe pământ
Om pribeag ca frunza-n vânt 
*
Când frunza îti veștejește   
S-auzi Floarea că-ți doinește 
Ți-oi doini cu dor și jale
Să-ntrec paserile tale. 

Și când ramuri ți-o-nverzi 
Cu foc mare ne-om iubi,
Eu să cânt, tu să-nfrunzești 
Lumii să mă povestești!

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

