& replica… autor- Rodica Rapeanu Am venit după-Nălțare!

DACĂ AZI NU VII LA MINE…

autor- George Safir

dacă azi nu vii la mine
nu mai ştiu ce-o să mă fac,
că tot scheorlăi ca un câine
şi rod lemnul din cerdac.

nici nu ştii ce mare-i iarba
şi ce rai în curte e!
via s-a întins de-a oarba,
iar portiţa scârţâie.

dacă azi nu vii la mine,
mă sui singur, o să vezi,
şi-oi culege, pentru tine,
din cireş… vai, ce-o să pierzi!

:))))
& replica… autor- Rodica Rapeanu 

Am venit după-Nălțare! 

Și văzând cum plângi bădie     
Hotărâtă, n-o să crezi…
M-am gândit ca spre chindie,
Eu să vin, dar ce să vezi!?!

Doamne, ce credulă am fost !
M-am luat după strigare
Și-nspre tine, cu un rost, 
Am venit după-Nălțare!

Te-am dorit crezând în soartă
Dară, m-am simtit mințită…
C-aveai lacătă pe poartă,
Via-n șpalieri proptită…

Și-n cireșul lăudat,
unde jur! – veneam cu sacul
Poama verde-n copt n-a dat
Iar din fier ți-era cerdacul !!!

Iarba, una cu pământul
De ziceai că toată-i fân,
Din Măria scoteai untul…
Și o scotoceai în sân

Și plecănd așa nervoasă,
Pași-ntinși mi-am îndreptat 
Tot cătând raiul spre casă,
Pe Ion… m-am răzbunat !!! :))))

 —        

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un comentariu