Rotund si plin cuvânt în gură – BĂRBAT!

 

BĂRBAT!Ce trist ai fi fost, de-aș fi rămas doar spirit! 

Mi-ai văzut sufletul, care-mi păzește masa de carne, 
“Măreț !” – ți-ai zis: 
“Hai să-l adun, întreg, în corpul ei, pe buzele mele”

Ai suflat peste mine suflare de viață, 
și m- ai făcut, vie – Femeie adevărată ! 

Și cu măiestria unui menestrel,
mi-ai pus în mișcare, mădularele, 

Nebune!          

Ca sufletul meu să evadeze-n spațiu,
împrejurul timpului. ai adus în scenă – focul!

Scânteia lui a ajuns la tine, la mine.
Pe mine m-aprinde, pe tine te mistuie! 
Ard în jar de cuvinte! 
Mă desprind din ele și aud:

“Floare de sânge și carne – Univers de ispită … 
Prin noi, peste noi, în noi risipită …” ( R.C) 

Reacționez și interacționeez cu tine… 

Eu femeia, mă bucur de fluidul vieții tale,
iar tu, 
de sâmburele meu… 

De aceea îți caut inima, mintea si trupul…

Întocmai ca un fruct,
tu ești sământa, eu sunt pulpa.
și-n pericarp – spiritul, formează coaja.

Un liant numit iubirea,
ne unește funcțiile, 

CE trebuie să fac, să te iubesc cu adevărat?
Ești marele meu, TOT ! 
 

Lasă un comentariu

Iunie 25, 2013 · 12:43 pm

Lasă un răspuns

