Unui domn foarte iubit … autor- Rodica Râpeanu

Imagine
Unui domn foarte iubit …       

autor- Rodica Râpeanu

Unui domn foarte iubit
De o fi… să ma găsească…
Am să-i spun: bine-ai venit !
De sub pronia cerească…

Vinul curgă in pocale..
Să sfințim a mea nuntire
Și în cânt de osanale
Proslăvit fii de iubire!!!

Dar de nu sunt eu, ci muza
Cea pe care o iubesti..
Acceptata-mi fie scuza
Și dorințele-mi firești

Voi pleca în a mea lume
Un tărâm ce l-ai călcat
Încrezăndu-mă in toamne
Și-n micutul tău regat

Astepta-voi ziua-n care
Pașii tăi în asfințit
Umbra mea pe o cărare
O va prinde în sfărsit

Fi-voi stea si călăuză
Unui domn foarte iubit
Vie de ți-am fost confuză
In iubire-ți spun: Prosit!

 

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

