O, suflete! autor-Rodica Răpeanu!

 
O, suflete! 
autor-Rodica Răpeanu!Se înecau strigări în ochi de toamnă 
Un cer de plumb s-a despicat sub ploi
Țipa seninul ca și rupt din goarnă 
Plângeau cu vieți dorințele din noi .

O, suflete, ce numai ai cărare, 
Bogat te ții mereu nemuritor 
De frunze ce-nvață iar să zboare
Te-ai prins umil în vals rătăcitor

Și-mi cânti liedul inimii pe corzi
Mă sfășie-n bucăți cetăți de gânduri
Cu fir de ață viața mi-o înnozi, 
Da Capo al Fine-n… mii de rânduri

Nisipul timpului să mi-l petrec
Prin lacrima clepsidrei să mă scurg
De anotimpuri roze să mă trec
S-apun strălucitoare în amurg

Veni-va ziua să ating nadirul
Și voi privi de-acolo-nspre pământ
Cum făr’ de odihnă grenadirul 
Mă căuta de trup într-un cuvănt

Fotografie: O, suflete!<br />
autor-Rodica Răpeanu!</p>
<p>Se  înecau  strigări în  ochi de toamnă<br />
Un cer de plumb s-a despicat sub ploi<br />
Țipa seninul ca și rupt din goarnă<br />
Plângeau cu vieți dorințele din noi .</p>
<p>O, suflete,  ce numai ai cărare,<br />
Bogat te ții mereu  nemuritor<br />
De frunze ce-nvață iar să zboare<br />
Te-ai prins umil în vals rătăcitor</p>
<p>Și-mi cânti liedul  inimii pe corzi<br />
Mă sfășie-n bucăți cetăți de gânduri<br />
Cu fir de ață viața mi-o înnozi,<br />
Da Capo al Fine-n… mii de rânduri</p>
<p>Nisipul timpului să mi-l petrec<br />
Prin  lacrima clepsidrei să mă scurg<br />
De anotimpuri roze să mă trec<br />
S-apun strălucitoare în amurg</p>
<p> Veni-va ziua să ating nadirul<br />
 Și voi privi de-acolo-nspre pământ<br />
Cum făr’ de odihnă grenadirul<br />
Mă căuta de trup într-un cuvănt

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

