Când treci te-aș săruta… autor-Rodica Râpeanu!

 

Când treci te-aș săruta… autor-Rodica Râpeanu!

Când treci te-aș săruta pe coapsă, 
Cu gura mea te-aș face ghem 
Să cazi nevinovat în transă
Și să îți fiu, când nu te chem

Când treci te-aș săruta pe pulpă 
Să schiopătezi de mine viața toată 
Și să îmi fac smerită, mea culpa, 
Căci roata se învârte și pătrată 

Când treci ți-aș săruta în beznă 
Călcâiu-nfipt în fluierul necântător
Ți-aș desena un fluture pe gleznă,
Zbătându-se, să mori dup-al meu dor!

Când treci m-aș îngropa sub frunze
Să îti rămân de-a pururi în picior 
Când talpa ta îmi va lăsa pe buze , 
Doar urme reci… de trecător !

 — cu Dumitru Hardalau,Jasmine DanielaDana Daniela Vladeanu şi alţi 28.

 
 
 

Nu-mi mai place ·  · Nu mai urmări postarea · Distribuie· Editează

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un comentariu