De ce visez nebun la tine… autor -Rodica Râpeanu

 
De ce visez nebun la tine 
Și-n raiul tău vreau să găsesc
Odihna viselor nebune
De-mi dai răgaz să te iubesc
#
Din stele să-mpletesc lungi funii
Să mă cobor și să-ți fiu hoț
Iar mâna mea-n lumina lunii 
Să fure-a ta, floare de colț
#
Înfășurat sub poala rochii
Să fiu pierdut prin munții tăi
Cât te colind să-ți privesc ochii 
Când gura mea-ți sărută văi
#
Să te despic, apoi de floare,
Prins în polen să mă-ndulcesc 
De atâta dor și nerăbdare
Prin nurii dulci să-ți rătăcesc

Și amețit de a ta licoare
La cerul tău să mă închin
Si-n ruga mea înălțătoare
Să mă îngropi în trup divin

http://www.youtube.com/watch?v=4el9hVhpfSE — cuMihaela RaduNiculina VladIoan Grigoraș şi alţi 48 lahttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=142446535778329&set=a.142444715778511.18861.100000389512369&type=3&theater.

 
 
 

Nu-mi mai place ·  · Nu mai urmări postarea · Distribuie· Editează

 
  •  

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un comentariu