CLEMENȚĂ autor-Rodica Râpeanu

Imagine
CLEMENȚĂ
autor-Rodica Râpeanu 

Lasă-mă Doamne doar c-un ochi,
Iar din ochiu’ ce mi-l scoți,
Trage bârna că mă doare
Când privesc spre-atâția hoți !

Lasă-mă Doamne făr’ de picior,
Să mă știu pe lume schioapă
Cu piciorul ce ți-L las,
Scoate țara mea din groapă !

Lasă-mă Doamne c-un plămân,
Un plămân să stea pe glie
Să doinească iar din fluier,
Dulcea, draga-mi Românie!

Lasă-mi Doamne doar o mână
Și cu mâna ce mi-o tai,
Fă curat în astă țară.
Dă-mi din nou un colț de rai!

Lasă-mi Doamne numai gura!
Să mă pot ruga la Tine…
‘Geaba am, mâini și picioare
Și frații prin țări străine!!! 

Lasă-mi Doamne doar un dinte,
Făr’ de dinți de-o să mă porți…
Pravila TA, cu dreptate,
Să-i muște pe idioți!

Și de n-o fi-ndeajuns…
Doamne, cât ți-am dăruit?!!
Scoate inima din mine, 
Să-mi știu neamul, mântuit!!!

 

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un comentariu