Ochi de lumina -Rodica Rapeanu

Ochi de lumina:…(R.R..azi 14 septembrie ,Anno Domini..)

…………….Prin ochii mei, si-a lor lumina,vazut-am lumea..rea si buna../Vazut-am planset de muiere..si-un prunc la sanu-i dezvelit..plangand ca tatza s-a golit./..Vazut-am codrii cum doinesc a jale..Romanii mei ,cei dragi,luand o alta cale../..Batrani,cu traista spre azil..Desi la randul lor..crescuse un copil./.Vazut-am tara mea..candva ,o mandra floare.Se ridica din lanuri ,manoase,catre soare../Vazut-am si a ei ,cadere..Si vad poporul meu..nemultumit cum piere../.Vazut-am om batut de soarta..Pe fiu, vazut-am ..cum mama si-o ingroapa../.Prin ochii mei ,ochi de lumina .. vazut-am inima haina../A celor ,ce trup curat au pangarit..lasand in urma suflet chinuit./..Vazut-am stele mii si mii .Si carduri de cocori tarzii./Vazut-am cupluri ,sub al iubirii val..Pe altii mai tarziu spre tribunal../.Vazut-am cum imi cresc ai mei copii..printre tristeti si bucurii../.Vazut-am rauri ce-si ieseau din matca..Pe mama n-am vazut-o niciodata.!!!!…………………..Prin ochii mei scaldati si de’ntuneric Vazut-am firmamentul cu al sau feeric..Printr-o privire cu pacat..tot caut ochii celui drag./.Voi vede stea la rasarit./?!!.Si-al meu destin de-a pururi implinit.?!?../.O, dar vad o cruce cum se-nalta.!!!.Speranta catre-o noua viata.Te rog acum ,sa-mi spui straine.:Vazut-am oare bine?……(Voua celor dragi..R.R)…

 

Imagine

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un comentariu